Spojení DSV a SCHENKER má jasný společný cíl – přinášet inovativní a udržitelnou logistiku. A právě inovace stály v centru dění jubilejního 10. ročníku Týden inovací v České republice, který se uskutečnil 9.–10. října v prostorách ČSOB v Praze. Tým DSV x Schenker byl samozřejmě u toho.
Akce přilákala více než 11 000 návštěvníků z celé střední Evropy a nabídla prostor pro setkání technologických startupů i zavedených korporací napříč vertikálními trhy. Týden inovací je zaměřen na mapování nejnovějších trendů, inspirativních vizí a průlomových řešení z různých odvětví.

Foto zleva: Jiří Moravec, Obchodní ředitel, Sales & Marketing , DSV Air & Sea, Šárka Balounová, Manager, Senior Marketing, DSV Air & Sea, Karel Kváč, Ředitel, Development & Marketing, DSV Road CZ
Pro DSV a Schenker to byla skvělá příležitost představit společné inovace a strategické směřování. Na vlastním stánku jsme společně prezentovali nové přístupy k logistice, digitalizaci a udržitelným řešením a zároveň jsme využili prostor k otevřenému dialogu s odbornou veřejností o budoucnosti našeho společného působení.
Týden inovací ukázal, že spojením sil obou společností posouvá hranice logistiky a společně formuje budoucnost oboru.
