https://dbschenker-stale-v-pohybu.cz/blog/wp-content/uploads/2020/11/head-2020_Contract_17.jpg

V DB Schenker nabízíme zákazníkům mnoho pohodlných cest, jak snadno a rychle objednávat všechny typy přeprav. Níže vám přinášíme jejich přehled pro kamionové přepravy včetně představení jejich výhod.

EDI

Pro zákazníky s velkým počtem přeprav doporučujeme nastavení datových přenosů EDI, které výrazně snižují časovou náročnost a v neposlední řadě také chybovost při objednávání přeprav. Pro nastavení EDI přenosů je samozřejmě nutná spoluúčast IT specialisty zákazníka. Kromě snadného objednávání umožňuje EDI také nastavení individuálních reportů dle potřeb zákazníka.

eSchenker

Portál eSchenker je naším přehledným zákaznickým portálem pro kompletní správu přeprav. Kromě objednávání přeprav nabízí eSchenker aplikace, jako jsou jízdní řády, tracking zásilek, správa fakturace, reporting apod. Vhodný je pro stálé zákazníky, kteří objednávají přepravy pravidelně a ocení možnost správy vlastních adresářů, kopírování již realizovaných objednávek a různé individuální nastavení.
Vstoupit/zaregistrovat se do portálu eSchenker

connect 4.0

Doslova na několik kliknutí je možné přepravu objednat v našem nejnovějším on-line nástroji s názvem connect 4.0. Od ostatních nástrojů se liší mimo jiné v tom, že zákazníkovi nabízí přepravní řešení včetně termínu a ceny okamžitě, bez nutnosti čekání na potvrzení nebo nabídku od našeho zákaznického centra. Stačí zadat místo nakládky, místo vykládky, požadovaný termín a údaje o zásilce. Po zvolení nejvhodnějšího přepravního řešení má zákazník možnost zaplatit přepravu platební kartou, pokud je pro něj pohodlnější než platba na fakturu.
Vstoupit do on-line nástroje connect 4.0

Proč využívat digitální nástroje

Všem našim zákazníkům doporučujeme zvolit jednu z výše nabízených možností digitálního objednávání. Všechny další způsoby objednávání, např. zasíláním e-mailů na naše zákaznická centra, vyžadují čas našich specialistů. V DB Schenker si stojíme za názorem, že naší povinností je poskytovat odbornou zákaznickou péči a poradenství všem zákazníkům rovnocenně. Časová náročnost ručního zpracovávání objednávek našimi zákaznickými centry má negativní vliv i na zákazníky, kteří využívají pro objednávání digitální nástroje. Z tohoto důvodu jsou od 1. července 2022 ručně zadávané zásilky zpoplatněny částkou 130 Kč.

Štítkování zásilek pracovníky DB Schenker

V souvislosti s naší snahou o poskytování co nejkvalitnějších logistických služeb, a to včetně přesnosti a kvality doručování, bychom rádi našim zákazníkům připomenuli, jak důležitou roli hraje v přepravním procesu správné označení zásilek. Všechny naše digitální nástroje, které je možné používat k objednávání přeprav (eSchenker, connect 4.0 i EDI) umožňují zákazníkům pohodlný tisk přepravních štítků, a tedy označení zásilek ještě před jejich předáním k přepravě.

Označená zásilka, tedy zásilka se štítkem a kódem DB Schenker, je zárukou prevence lidské chyby, ke které může dojít v situaci, kdy jsou neoznačené zásilky štítkovány až na terminálech našimi pracovníky. Jedna neoznačená zásilka pak může způsobit zdržení a komplikace i několika dalším zákazníkům. Z tohoto důvodu si dovolujeme naše zákazníky upozornit, že od 1. července 2022 bude štítkování zásilek na terminálech zpoplatněno, a to částkou 10 Kč za každý nákladový kus. Cílem tohoto kroku je snížit riziko špatně identifikovaných zásilek, a tím zajistit vysokou kvalitu služeb všem našim zákazníkům.

Naši obchodní zástupci i zákaznická centra jsou připraveni pomoci vám zvolit vhodný digitální nástroj pro objednávání a správu vašich přeprav a zodpovědět všechny dotazy, proto se na ně prosím neváhejte obrátit.