Nové kontakty na zákaznická centra v ČR

Od 1. února 2025 měníme strukturu zákaznických center v ČR.

Telefonní čísla, která jste až dosud používali pro komunikaci s našimi zákaznickými centry, se nemění. Z důvodu efektivity a urychlení procesu vyřizování vašich požadavků s vámi budou na straně DB Schenker komunikovat lidé z jiných pracovišť, než jste dosud byli zvyklí.

Zákaznická centra pro Moravu a Slezsko:
CTPark, Blučina 750, 664 56 Blučina
GPS: 49°3’29.664″N, 16°40’0.954″E
Telefon: +420 540 030 999
E-mail: brq.customerservice@dbschenker.com

Zákaznická centra pro Čechy:
Prologis Park Rudná, K Vypichu 731, 252 16 Nučice
GPS: 50°0’56.858″N, 14°12’10.417″E
Telefon: +420 311 711 001
E-mail: prg.customerservice@dbschenker.com

Tato změna vychází z naší celkové snahy zkrátit reakční dobu na vyřízení vašich požadavků, zejména čas potřebný k poskytnutí cenové nabídky.

Děkujeme za pochopení a věříme, že vám tato změna přinese více důvodů s námi spolupracovat.

Váš tým pozemních přeprav DB Schenker

Sdílet tento článek
0
Sdílet
Sdílená URL
Předchozí článek

Ocean Bridge poskytuje dokonalý přehled o námořní přepravě

Další článek

Odvětví dopravy (opět) nesplnilo klimatické cíle

Číst další

default

Adresa
tel
mail

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje

Our site uses cookies. Learn more about our use of cookies: cookie policy
0
Sdílet