
Náš bezpapírový systém doručování zásilek je efektivnější a ekologičtější. Navíc výrazně zjednodušuje celý proces reklamace pro vás i pro naše řidiče.
Díky němu se zcela eliminují papírové doklady, které se nahradily elektronickým potvrzením prostřednictvím terminálu u řidiče. Systém také umožňuje snadné a rychlé nahlášení případné výhrady nebo reklamace.
Jak probíhá doručení a reklamace?
- Převzetí zásilky:
Zásilku si příjemce jednoduše potvrdí na terminálu řidiče.
- Nahlášení výhrady nebo poškození:
Pokud je při převzetí zjištěno poškození zásilky, řidič by měl být o této skutečnosti okamžitě informován. Následně by měl zajistit celý proces výhrady krok za krokem přímo na místě.
- Elektronický záznam:
Příjemce ve spolupráci s řidičem vybere druh výhrady, zásilku vyfotí a popis poškození zásilky detailně zaznamená. Následně vše potvrdí svým elektronickým podpisem.
Pozn.: Pokud je proces převzetí zásilky uzavřen bez výhrady, není již technicky možné dodatečně dopsat výhradu.
Aktivní spolupráce příjemce a řidiče pomůže celý proces výrazně urychlit a zároveň předejít případným komplikacím.
Následně můžete podat reklamaci prostřednictvím nástroje eClaims.