Modul Objednávka v online platformě DB SCHENKER | connect pro pozemní přepravy představuje nástroj, který zjednodušuje a zefektivňuje řízení logistických procesů. Tento modul umožňuje zákazníkům zadat objednávku a následně sledovat její stav v uživatelsky přívětivém rozhraní, které poskytuje všechny potřebné informace o stavu zásilek. Modul zákazníka provede krok za krokem zadáním tak, aby byly k dispozici veškeré potřebné informace pro hladký průběh přepravy.
Všechny vytvořené objednávky jsou okamžitě odesílány na příslušnou pobočku DB SCHENKER, která zajistí profesionální zpracování a včasné doručení zásilek.
Jedním z klíčových aspektů Modulu Objednávka je jeho schopnost poskytovat aktuální informace o stavu přepravovaných zásilek. Díky funkci „Moje zásilky“ má zákazník kdykoli přístup k detailním aktualizacím, které ho přesně informují o tom, kde se jeho zboží nachází.
Modul objednávka umožňuje nahrávání důležitých dokumentů, včetně těch, které se týkají zásilek obsahujících nebezpečné materiály, a tisk štítků. Tím se zjednodušuje a urychluje celý proces přepravy.
Od 19. září 2024 bude k dispozici nový intuitivnější vzhled Modulu Objednávka, který ještě více zjednoduší práci našim zákazníkům a umožní jim ještě efektivněji řídit jejich logistické potřeby. Přestože se vizuální vzhled mění, funkce a spolehlivost zůstávají stejné.
S tímto oknem pracují stávající uživatelé:
A toto je nový vzhled modulu Objednávka:
Modul Objednávka v online platformě DB SCHENKER | connect není jen nástrojem, ale partnerem, který pomáhá optimalizovat logistické operace. Díky němu se naši zákazníci mohou soustředit se na to, co je pro ně nejdůležitější – na růst a rozvoj jejich podnikání.
Více informací a praktický video návod je k dispozici na naší blogové stránce zde.