Pomozte nám zlepšit naše služby – zapojte se do průzkumu spokojenosti

Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová, protože nám pomáhá neustále zlepšovat naše procesy a služby. Právě nyní probíhá první letošní čtvrtletní průzkum, ve kterém oslovujeme vás, naše zákazníky pozemních příprav, s žádostí o hodnocení našich služeb. Své odpovědi můžete zasílat do 4. února. Vaše názory pečlivě vyhodnocujeme a následně je s vámi osobně projednáváme. Děkujeme, že nám pomáháte růst!

Proč je důležité, abyste se zapojili?

  • Každý váš podnět nebo připomínka je pečlivě vyhodnocována.
  • Na všechny návrhy reagujeme – buď prostřednictvím provozního specialisty, nebo obchodního zástupce.
  • Vaše lokální zpětná vazba může mít dopad v rámci celé Evropy.
  • Díky vašim připomínkám jsme již zavedli změny, například v systému DB Schenker | Connect.

Dotazník je otevřený do 4. února, a každá vaše odpověď nás posouvá dál.

Sdílet tento článek
0
Sdílet
Sdílená URL
Předchozí článek

Usnadněte si doručení i reklamace bezpapírovým systémem

Další článek

Ocean Bridge poskytuje dokonalý přehled o námořní přepravě

Číst další

default

Adresa
tel
mail

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje

Our site uses cookies. Learn more about our use of cookies: cookie policy
0
Sdílet