Usnadněte si doručení i reklamace bezpapírovým systémem

Náš bezpapírový systém doručování zásilek je efektivnější a ekologičtější. Navíc výrazně zjednodušuje celý proces reklamace pro vás i pro naše řidiče.

Díky němu se zcela eliminují papírové doklady, které se nahradily elektronickým potvrzením prostřednictvím terminálu u řidiče. Systém také umožňuje snadné a rychlé nahlášení případné výhrady nebo reklamace.

Jak probíhá doručení a reklamace?

  1. Převzetí zásilky:
    Zásilku si příjemce jednoduše potvrdí na terminálu řidiče.
  2. Nahlášení výhrady nebo poškození:
    Pokud je při převzetí zjištěno poškození zásilky, řidič by měl být o této skutečnosti okamžitě informován. Následně by měl zajistit celý proces výhrady krok za krokem přímo na místě.
  3. Elektronický záznam:
    Příjemce ve spolupráci s řidičem vybere druh výhrady, zásilku vyfotí a popis poškození zásilky detailně zaznamená. Následně vše potvrdí svým elektronickým podpisem.

Pozn.: Pokud je proces převzetí zásilky uzavřen bez výhrady, není již technicky možné dodatečně dopsat výhradu.

Aktivní spolupráce příjemce a řidiče pomůže celý proces výrazně urychlit a zároveň předejít případným komplikacím.

Následně můžete podat reklamaci prostřednictvím nástroje eClaims.

Sdílet tento článek
0
Sdílet
Sdílená URL
Předchozí článek

Sobotní zákaz jízdy v Brenneru „pro bezpečnost silničního provozu“

Další článek

Pomozte nám zlepšit naše služby – zapojte se do průzkumu spokojenosti

Číst další

default

Adresa
tel
mail

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje

Our site uses cookies. Learn more about our use of cookies: cookie policy
0
Sdílet