Zjednodušte si reklamační proces s novým modulem eClaims

Vaše zásilky přepravujeme a skladujeme s vědomím jejich hodnoty a úsilí potřebném k jejich výrobě. Někdy ale dojde k jejich poškození, které pak společně řešíme jako reklamaci.

Pokud již máte registraci v prostředí DB SCHENKER ׀ connect (dříve eSchenker či Connect4Land/Air/Ocean) můžete navíc sledovat stav vyřizování vaší reklamace v reálném čase nebo ke stávající reklamaci přidávat další dodatečné dokumenty nezbytné pro její vyřešení. V případě potřeby lze přímo komunikovat s osobou odpovědnou za její vyřízení.

Více informací o modulu eClaims najdete na našem blogu. Na speciální stránce eClaims je k dispozici instruktážní video, které vám ukáže, jak snadno lze reklamaci v systému DB Schenker ׀ connect zadat. Také tam najdete manuály eClaims rozdělené dle toho, jestli jste zákazník přeprav nebo logistiky. 

Součástí naší speciální stránky jsou i informace o Cargo pojištění. Díky němu získáte rychlejší vyřešení reklamace a vyplacení náhrady škody. 

V případě částečné či úplné ztráty nebo poškození zásilky vám pojišťovna uhradí skutečnou hodnotu zboží bez limitace až do výše 110 % hodnoty zboží včetně přepravného, a to vše bez jakékoliv spoluúčasti. 

Věříme, že nový modul eClaims a produkt Cargo pojištění vám přinesou významné výhody a pomohou vám v případě potřeby co nejefektivněji řešit vzniklou reklamaci.