DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší globální síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší globální síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší globální síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

Proč DB Schenker | connect?

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší globální síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

Dostupnost 24 hodin denně

Požadavek ihned automaticky zpracujeme

Vše na pár kliknutí

Jednoduše, intuitivně a bez čekání

Cenová nabídka

Online, bez e-mailů a dalších telefonátů

Online sledování zásilek

Neustálý přehled o stavu zásilky

Fakta a čísla

1

platforma pro všechny druhy přeprav

2

minuty na zjištění kalkulace

3

minuty na dokončení objednávky

VŠECHNY

vaše objednávky přehledně na jednom místě

Zdá se vám to skvělé? Zkuste to s námi.

Proč DB Schenker?

Z České republiky do celého světa.

 

  • 130 zemí, kde působíme
  • 1850 poboček
  • 700 000 zákazníků po celém světě

Za rok 2022

  • 102,8 mil. zásilek v pozemní přepravě (Evropa)
  • 1,33 mil. tun v letecké přepravě
  • 1,91 mil. TEU v námořní přepravě

Reference

S portálem  DB Schenker jsme naprosto spokojeni. Objednávka dopravy je vytvořena v řádu 30 s až max. 1min. Adresy odběratelů nebo naši adresu je možné do systému uložit a lze je vyvolat a automaticky vyplnit. Vyplnění všech údajů probíhá rychle a naprosto intuitivně, není potřeba na balíky (zboží) připravovat jakékoliv naše popisové štítky, jelikož po objednání dopravy jsou automaticky vytvořeny přepravní štítky DB Schenker. K přepravě lze zvolit naše nebo zákazníkovo ref. číslo (číslo obj. apod. pro lepší identifikaci). Vhodnější je spíše na paletovou přepravu, případně balíkovou přepravu.

Jednatel Strojírenská výroba

S aplikací jsem spokojena, usnadňuje mi práci. Během chvilky vidím cenu, doručení a hned vystavím objednávku. Nemusím nic poptávat a vypisovat formuláře.

nákup Strojírenská výroba

Moje zkušenost je velice kladná. Krásné a intuitivní zadávání i ovládání. Co se týká spolupráce s vašimi zaměstnanci, tak tam je absolutní spokojenost, vše vždy bylo vyřešeno k naší nejvyšší spokojenosti. Komunikace na bezvadné úrovni – jak lidsky, tak hlavně profesionálně. Veškeré naše dotazy, ale hlavně i pomoc při různých problémech s aplikací, byly vždy vyřešeny velice rychle.

manažer logistiky Dodavatel průmyslových komponent

Videoprůvodce

Náš videoprůvodce vám ukáže, jak získat cenovou nabídku a vytvořit objednávku co nejrychleji.

DB Schenker | connect – video návody

V pravém horním rohu si vyberte, který z uveřejněných návodů si chcete přehrát.

DB Schenker | connect krok za krokem

Pozemní přeprava

Vyberte si variantu pozemní přepravy, která nejlépe odpovídá Vašim požadavkům

DB SCHENKERsystem
 

  • Obvyklá doba přepravy 1-4 pracovní dny v rámci Evropy
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Bez garance vrácení přepravného
  • Bez možnosti výběru fixního data doručení

DB SCHENKERsystem premium

  • Garantované přednostní doručení
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Garance vrácení přepravného
  • Možnost výběru časového okna pro doručení
  • Bez možnosti výběru fixního data doručení

DB SCHENKERsystem fix day

  • Možnost výběru časového okna pro doručení
  • Obvyklá doba přepravy 1-4 pracovní dny v rámci Evropy
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Bez garance vrácení přepravného

DB SCHENKERsystem Home

  • Dodání až před váš dům (na soukromou adresu)
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Volitelné datum dodání

Spolehlivé propojení
České republiky
s celou Evropou

Zajímá Vás konkrétní doba přepravy
pro Vaši adresu?
Vyzkoušejte náš

Elektronický jízdní řád

FAQ

Nemám k dispozici dlaždici eServices
Všechny vaše dostupné moduly najdete vpravo nahoře - viz. obrázek.
Nemám v modulu Tracking k dispozici odkaz „Přejít na pokročilé vyhledávání“
Kontaktujte naší podporu na cz.sm.prg.e-services@dbschenker.com s žádostí o doplnění. Pozor – je nutné uvést, zda se jedná o pozemní, či letecké / námořní přepravy.
Jakákoli chybová hláška (např. error 108, nejde přihlášení, nejde najít PSČ)
Reset hesla
Musím vždy vyplňovat typ reference + referenční číslo,
abych mohl/a přepravu objednat?
Změna e-mailové adresy
Změna názvu firmy nebo úprava fakturační adresy
Nejde mi zadat nakládka v ČR
Nevidím „Moje zásilky“. Kde je najdu?
Připojištění zásilky
Mohu si zjistit cenu v connectu a následně objednat přes zákaznické centrum?
Cenová nabídka je platná pouze v platformě connect a služba musí být objednána prostřednictvím této platformy.
Změny v objednávce před vyzvednutím zásilky – např.
zjistíte, že bude jiný počet palet, rozměry atd.
Kontaktujte zákaznické centrum a objednávku stornujte. Následně zadejte novou objednávku.
Bude v budoucnu možné objednávat a nacenit přepravy do třetích zemí (tj. do zemí mimo EU s potřebou vystavení celních dokladů)?
Přepravy do třetích zemí zatím možné nejsou a v nejbližší době to nepůjde. V budoucnu je máme v plánu přidat.
Je možné zásilku připojistit?
Ano. Požadavek se musí napsat do poznámky a cena za připojištění bude dokalkulovaná dodatečně. V tuto chvíli to aplikace přímo nenabízí.
Jaká je časová platnost nabízené ceny?
Ceny jsou na denní bázi, odkaz je platný několik dní.
Je možnost objednat přepravu ADR zboží, popř. dobírku?
Možnost objednání přepravy nebezpečného zboží připravujeme. Dobírky zatím ne.
Je možnost uložení adres, které se pak uživateli nabídnou? Možnost kontaktní osoby a telefonu, jak na příjemce, tak i na odesílatele. Kde toto uvádět?
V případě odesílatele v poznámce a u příjemce v avizaci SMS/email.
Po zadání reklamace přes eClaims nevidím přehled svých reklamací.
Pro sledování stavu reklamací, vytváření analýz a možnosti aktualizace podkladů k jednotlivým případům je nutná registrace v DB SCHENKER | Connect a následně je možné nastavení rozšířeného přístupu pro eClaims. Návod, který vás provede procesem zadání reklamace krok za krokem, včetně registrace do DB SCHENKER | Connect je vám k dispozici pro zákazníky přeprav zde: eClaims manuál a pro zákazníky kontraktační logistiky zde: eClaims manual LOG
Co jsou Emise CO₂?
Oxid uhličitý (CO₂) je hlavním skleníkovým plynem. Emise skleníkových plynů zesilují v atmosféře skleníkový efekt, což vede k oteplování planety. Oxid uhličitý k oteplování přispívá přibližně ze 70 %. Vzniká hlavně při spalování fosilních paliv, kácení pralesů, výrobě oceli a cementu. Dalším významným skleníkovým plynem je metan, který vzniká při těžbě fosilních paliv a chovu dobytka. Ke skleníkovým plynům patří také oxid dusný, vznikající zejména při používání umělých dusíkatých hnojiv ⁠a řada synteticky vyráběných fluorovaných plynů.
Co je uhlíková stopa?
Uhlíková stopa je termín, který úzce souvisí s emisemi CO₂. Výrobní společnosti, které zpracovávají materiály, používají pro výrobu energeticky náročné technologie, což zanechává uhlíkovou stopu. Uhlíkovou stopu zanechávají i budovy, které jsou energeticky náročné. V rámci udržitelnosti je cílem uhlíkovou stopu snižovat jak úpravou technologií, tak i snižováním energetické náročnosti budov.
Co je ESG?
ESG, neboli Environment – Social - Governance je zkratka pro plánované reporty z oblasti udržitelnosti. Povinnost firem reportovat informace z oblasti životního prostředí (E), zaměstnanců a společnosti (S) a řízení a správy firmy (G), vychází z požadavku směrnice CSRD, kterou v roce 2022 schválil Evropský parlament. Pro společnost jako je DB Schenker tato povinnost nastává na začátku roku 2025.
Co je klimatická neutralita?
Klimatická neutralita je stav, kdy lidé svojí činností nevypouští do atmosféry skleníkové plyny.
Co je cirkularita?
Cirkularita je pojem, související s udržitelností, je významný zejména pro výrobní firmy, a týká se zpětného použití odpadu a recyklace.
Co je greenwashing, neboli „lakování nazeleno“?
je to termín, který vyjadřuje klamavou komunikaci. Ta má za cíl prezentovat zboží nebo službu jako šetrnější k životnímu prostředí, než ve skutečnosti je. Tato komunikace směřuje k nákupu udržitelných produktů a je neověřená.
V Evropské Unii je greenwashing upraven právními normami jako je např. Směrnice o právech spotřebitelů, Směrnice o nekalých obchodních praktikách a Směrnice o klamavé a srovnávací reklamě. V souvislosti s nadcházející povinností reportů ESG nabývá na významu původ těchto tvrzení ze strany dodavatelů.
Co je CBAM?
CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism) je nástroj Evropské unie, který stanovuje spravedlivou cenu za emise uhlíku při výrobě uhlíkově intenzivního zboží, které vstupuje do EU. Cílem je podpořit čistou průmyslovou výrobu mimo EU a zabezpečit, aby cena uhlíku u dovozu byla ekvivalentní ceně uhlíku u domácí produkce. CBAM je kompatibilní s pravidly WTO. V současné přechodné fázi platí od roku 2023 do 2026 a postupně nahradí přidělování bezplatných povolenek podle systému obchodování s emisemi EU (ETS).
Jsou přepravní časy v modelu Jízdní řád pro všechny provozované služby?
Pozemní přeprava
Ano. Přepravní časy jsou zobrazeny pro produkt PREMIUM, pro produkt Systém může být přepravní čas o 1-2 dny delší (v závislosti na vzdálenosti)
Námořní přeprava
Není k dispozici.
Letecká přeprava
Není k dispozici.
Lze přes DB Schenker | connect vézt nebezpečné zboží (ADR)?
Pozemní přeprava
Ano. Pokud vezete nebezpečné zboží (ADR), nezapomeňte tuto možnost zaškrtnout. Do některých destinací nejezdí auta vybavená pro ADR každý den.
Námořní přeprava
Ano pro zákazníky se smlouvou/ceníkem. Pro ostatní zákazníky kontaktujte prosím pobočku.
Letecká přeprava
Ano pro zákazníky se smlouvou/ceníkem. Pro ostatní zákazníky – po doplnění ceny zákaznickým oddělením lze pokračovat ve spotové objednávce.

KONTAKTY

Kontaktujte naše odborníky.