DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší evropské síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší evropské síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

DB Schenker | connect

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší evropské síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

Proč DB Schenker | connect?

Elektronické objednání přepravy zásilek v nejrozsáhlejší evropské síti poboček DB Schenker ze všech vašich zařízení

Dostupnost 24 hodin denně

Požadavek ihned automaticky zpracujeme

Vše na pár kliknutí

Jednoduše, intuitivně a bez čekání

Cenová nabídka

Online, bez e-mailů a dalších telefonátů

Online sledování zásilek

Neustálý přehled o stavu zásilky

Fakta a čísla

1

platforma pro všechny druhy přeprav

2

minuty na zjištění kalkulace

3

minuty na dokončení objednávky

VŠECHNY

vaše objednávky přehledně na jednom místě

Zdá se vám to skvělé? Zkuste to s námi.

eServices

Jízdní řád

eClaims

Zprávy

Vystavené faktury

Emisní kalkulačka

Proč DB Schenker?

Z České republiky do celého světa.

 

  • 130 zemí, kde působíme
  • 1850 poboček
  • 700 000 zákazníků po celém světě

Za rok 2022

  • 102,8 mil. zásilek v pozemní přepravě (Evropa)
  • 1,33 mil. tun v letecké přepravě
  • 1,91 mil. TEU v námořní přepravě

Reference

S portálem  DB Schenker jsme naprosto spokojeni. Objednávka dopravy je vytvořena v řádu 30 s až max. 1min. Adresy odběratelů nebo naši adresu je možné do systému uložit a lze je vyvolat a automaticky vyplnit. Vyplnění všech údajů probíhá rychle a naprosto intuitivně, není potřeba na balíky (zboží) připravovat jakékoliv naše popisové štítky, jelikož po objednání dopravy jsou automaticky vytvořeny přepravní štítky DB Schenker. K přepravě lze zvolit naše nebo zákazníkovo ref. číslo (číslo obj. apod. pro lepší identifikaci). Vhodnější je spíše na paletovou přepravu, případně balíkovou přepravu.

Jednatel Strojírenská výroba

S aplikací jsem spokojena, usnadňuje mi práci. Během chvilky vidím cenu, doručení a hned vystavím objednávku. Nemusím nic poptávat a vypisovat formuláře.

nákup Strojírenská výroba

Moje zkušenost je velice kladná. Krásné a intuitivní zadávání i ovládání. Co se týká spolupráce s vašimi zaměstnanci, tak tam je absolutní spokojenost, vše vždy bylo vyřešeno k naší nejvyšší spokojenosti. Komunikace na bezvadné úrovni – jak lidsky, tak hlavně profesionálně. Veškeré naše dotazy, ale hlavně i pomoc při různých problémech s aplikací, byly vždy vyřešeny velice rychle.

manažer logistiky Dodavatel průmyslových komponent

Videoprůvodce

Náš videoprůvodce vám ukáže, jak získat cenovou nabídku a vytvořit objednávku co nejrychleji.

DB Schenker | connect – video návody

V pravém horním rohu si vyberte, který z uveřejněných návodů si chcete přehrát.

DB Schenker | connect krok za krokem

Pozemní přeprava

Vyberte si variantu pozemní přepravy, která nejlépe odpovídá Vašim požadavkům

DB SCHENKERsystem
 

  • Doba trvání 4–5 dní
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Bez garance vrácení přepravného
  • Výběr časového okna není možný
  • Bez fixního data doručení

DB SCHENKERsystem premium

  • Doba trvání 4 dny
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Garance vrácení peněz
  • Možnost vybrat časové okno po doručení
  • Bez fixního data doručení

DB SCHENKERsystem fix day

  • Doba trvání 5–8 pracovních dnů
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Bez garance vrácení přepravného
  • Možnost vybrat časové okno po doručení
  • Pevný datum doručení

DB SCHENKERsystem Home

  • Doba trvání 4–9 pracovního dnů
  • Využití nejrozsáhlejší evropské sítě pozemní přepravy
  • Fixní a volitelné datum dodání
  • Dodání až před váš dům (na soukromou adresu)
  • Neposkytujeme dodání až za první dveře

Spolehlivé propojení
České republiky
s celou Evropou

Zajímá Vás konkrétní doba přepravy
pro Vaši adresu?
Vyzkoušejte náš

Elektronický jízdní řád

FAQ

Jakákoli chybová hláška (např. error 108, nejde přihlášení, nejde najít PSČ)
Reset hesla
Musím vždy vyplňovat typ reference + referenční číslo,
abych mohl/a přepravu objednat?
Změna e-mailové adresy
Změna názvu firmy nebo úprava fakturační adresy
Nejde mi zadat nakládka v ČR
Nevidím „Moje zásilky“. Kde je najdu?
Připojištění zásilky
Mohu si zjistit cenu v connectu a následně objednat přes zákaznické centrum?
Cenová nabídka je platná pouze v platformě connect a služba musí být objednána prostřednictvím této platformy.
Změny v objednávce před vyzvednutím zásilky – např.
zjistíte, že bude jiný počet palet, rozměry atd.
Kontaktujte zákaznické centrum a objednávku stornujte. Následně zadejte novou objednávku.
Bude v budoucnu možné objednávat a nacenit přepravy do třetích zemí (tj. do zemí mimo EU s potřebou vystavení celních dokladů)?
Přepravy do třetích zemí zatím možné nejsou a v nejbližší době to nepůjde. V budoucnu je máme v plánu přidat.
Je možné zásilku připojistit?
Ano. Požadavek se musí napsat do poznámky a cena za připojištění bude dokalkulovaná dodatečně. V tuto chvíli to aplikace přímo nenabízí.
Jaká je časová platnost nabízené ceny?
Ceny jsou na denní bázi, odkaz je platný několik dní.
Je možnost objednat přepravu ADR zboží, popř. dobírku?
Možnost objednání přepravy nebezpečného zboží připravujeme. Dobírky zatím ne.
Je možnost uložení adres, které se pak uživateli nabídnou? Možnost kontaktní osoby a telefonu, jak na příjemce, tak i na odesílatele. Kde toto uvádět?
V případě odesílatele v poznámce a u příjemce v avizaci SMS/email.

KONTAKTY

Kontaktujte naše odborníky.